Wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom od dnia 02.01.2015r. wprowadzamy nowe godziny pracy Miejskiego Zarządu Gospodarki Komunalnej. Zmiana dotyczy godzin pracy Dyrekcji ul. Partyzantów 21 oraz Administracji "Rymera" ul. Miarki 7a i Administracji "Stare Miasto" ul. Grunwaldzka 20.
Godziny pracy:
pn: 700 - 1600
wt - czw: 700 - 1500
pt: 700 - 1400
Utworzenie mieszkań socjalnych w Mysłowicach na terenie zdegradowanym
Wartość projektu: 1 132 412,76 zł
Wartość dofinansowania: 962 513,38 zł
Cel projektu: włączenie grup społeczności zagrożonej wykluczeniem zamieszkującej obszary peryferyjne i zdegradowane oraz poprawy jakości jej życia dzięki zapewnieniu dostępu do infrastruktury społecznej.
Planowane efekty: aktywizacja społeczna mieszkańców, poprawa warunków bytowych, zmniejszenie liczby mieszkańców zagrożonych wykluczeniem społecznym, aktywizacja osób niepełnosprawnych, pozyskanie dotacji na realizację projektu, zwiększenie wartości majątku w zasobach Miasta, poprawa wizerunku Miasta jako dbającego mieszkańców, poprawa stanu infrastruktury w Mieście, wzrost wartości lokali.