fb icon
ue1 top

Skontaktuj się z nami

Zgłaszanie awarii i usterek

Szanowni Państwo, 

informujemy, że wszystkie awarie i usterki należy zgłaszać poprzez:  

  • wysłanie SMS na nr tel. 502 396 640
  • nagranie wiadomości głosowej na pocztę głosową numeru 502 396 640 po wysłuchaniu komunikatu; 
  • wysłanie wiadomości e-mail na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

-       złożenie/przesłanie pisma do MZGK przy ul. Partyzantów 21 w Mysłowicach.  

Zgłoszenia dotyczące awarii i usterek, których usunięcie należy do obowiązków najemcy nie są obsługiwane.

Przypominamy, że zgodnie z art. 6b ustawy z dnia 21 czerwca 2001 r. o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego, najemcę obciąża naprawa i konserwacja:

1.      podłóg, posadzek, wykładzin podłogowych oraz ściennych okładzin ceramicznych, szklanych i innych;

2.      okien i drzwi;

3.      wbudowanych mebli, łącznie z ich wymianą;

4.      trzonów kuchennych, kuchni i grzejników wody przepływowej (gazowych, elektrycznych i węglowych), podgrzewaczy wody, wanien, brodzików, mis klozetowych, zlewozmywaków
i umywalek wraz z syfonami, baterii i zaworów czerpalnych oraz innych urządzeń sanitarnych, w które lokal jest wyposażony
łącznie z ich wymianą;

5.      osprzętu i zabezpieczeń instalacji elektrycznej, z wyłączeniem wymiany przewodów oraz osprzętu anteny zbiorczej;

6.      pieców węglowych i akumulacyjnychłącznie z wymianą zużytych elementów;

7.      etażowego centralnego ogrzewania, a w przypadku, gdy nie zostało ono zainstalowane na koszt wynajmującego, także jego wymiana;

8.      przewodów odpływowych urządzeń sanitarnych aż do pionów zbiorczych, w tym niezwłoczne usuwanie ich niedrożności;

9.      innych elementów wyposażenia lokalu i pomieszczeń przynależnych przez:

a.      malowanie lub tapetowanie oraz naprawę uszkodzeń tynków ścian i sufitów,

b.      malowanie drzwi i okien, wbudowanych mebli, urządzeń kuchennych, sanitarnych i grzewczych.

Awarie i usterki w lokalach zajmowanych bez tytułu prawnego nie będą usuwane.

Po godzinach pracy MZGK, a także w soboty, niedziele i święta, usuwane są wyłącznie usterki i awarie stanowiące zagrożenie dla życia, zdrowia i mienia. 

W razie konieczności należy skontaktować się bezpośrednio z odpowiednimi służbami.  

Numery alarmowe: 

Centrum Powiadamiania Ratunkowego 

Pogotowie Energetyczne 

tel. 112

tel. 991

Pogotowie Gazowe 

tel. 992

Pogotowie Ciepłownicze 

tel. 993

Pogotowie Wodno – Kanalizacyjne 

tel. 994

Straż Pożarna 

tel. 998

MPWiK w Mysłowicach 

tel. 32 223 59 42

Aktualności

16-01-2025

Sprzedaż mieszkań z bonifikatą

INFORMACJE NT. SPRZEDAŻY MIESZKAŃ KOMUNALNYCH Z BONIFIKATĄ   Miejsce składania wniosków Miejski Zarząd Gospodarki Komunalnej ul. Partyzantów 21 41 – 400 Mysłowice e-mail: mzgk@mzgk.myslowice.pl ePUAP: mzgk_myslowice/SkrytkaESP Sposób składania wniosków Wniosek można złożyć: 1)   w wersji papierowej osobiście w siedzibie MZGK... »

ue1

Utworzenie mieszkań socjalnych w Mysłowicach na terenie zdegradowanym

 

Wartość projektu: 1 132 412,76 zł


Wartość dofinansowania: 962 513,38 zł

 

Cel projektu: włączenie grup społeczności zagrożonej wykluczeniem zamieszkującej obszary peryferyjne i zdegradowane oraz poprawy jakości jej życia dzięki zapewnieniu dostępu do infrastruktury społecznej.

 

Planowane efekty: aktywizacja społeczna mieszkańców, poprawa warunków bytowych, zmniejszenie liczby mieszkańców zagrożonych wykluczeniem społecznym, aktywizacja osób niepełnosprawnych, pozyskanie dotacji na realizację projektu, zwiększenie wartości majątku w zasobach Miasta,  poprawa wizerunku Miasta jako dbającego mieszkańców, poprawa stanu infrastruktury w Mieście, wzrost wartości lokali.