fb icon
ue1 top

Pomocnik mieszkańca

Zgłaszanie awarii i usterek

 

Miejski Zarząd Gospodarki Komunalnej przyjmuje klientów w Biurze Obsługi Klienta przy
ul. Partyzantów 21 w Mysłowicach.

 

 Jesteśmy do Państwa dyspozycji codziennie w godzinach pracy Zakładu:

 

Poniedziałek 7.00 – 16.00

Wtorek 7.00 – 15.00

 Środa 7.00 – 15.00

 Czwartek 7.00 – 15.00

Piątek 7.00 – 14.00

  

Można kontaktować się z nami telefonicznie i mailowo:

 

Biuro Obsługi Klienta

 

tel. 32 317 43 00

 tel. kom. 502 396 732

 tel. kom. 502 396 640

  

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

  

Od 1 stycznia 2023 r. po godzinach pracy MZGK, a także w soboty, niedziele i święta, na awaryjne numery telefonów

 

należy zgłaszać wyłącznie usterki i awarie stwarzające zagrożenie dla życia i zdrowia mieszkańców oraz awarie

 

zagrażające bezpiecznemu funkcjonowaniu budynku, np. zalania piwnic itp.

 

AWARYJNE NUMERY TELEFONÓW

 

510 463 959 lub 502 396 618

 

 

 

 

 

Aktualności

20-02-2024

Weryfikacja dochodów

Szanowni Państwo, zachęcamy do zapoznania się z aktualnymi informacjami nt. weryfikacji dochodów najemców, którzy zawarli umowę na najem lokalu mieszkalnego po 21 kwietnia 2019 r.   Kliknij TUTAJ aby uzyskać więcej informacji »

ue1

Utworzenie mieszkań socjalnych w Mysłowicach na terenie zdegradowanym

 

Wartość projektu: 1 132 412,76 zł


Wartość dofinansowania: 962 513,38 zł

 

Cel projektu: włączenie grup społeczności zagrożonej wykluczeniem zamieszkującej obszary peryferyjne i zdegradowane oraz poprawy jakości jej życia dzięki zapewnieniu dostępu do infrastruktury społecznej.

 

Planowane efekty: aktywizacja społeczna mieszkańców, poprawa warunków bytowych, zmniejszenie liczby mieszkańców zagrożonych wykluczeniem społecznym, aktywizacja osób niepełnosprawnych, pozyskanie dotacji na realizację projektu, zwiększenie wartości majątku w zasobach Miasta,  poprawa wizerunku Miasta jako dbającego mieszkańców, poprawa stanu infrastruktury w Mieście, wzrost wartości lokali.